reklama

cool zamestnania

pamätáte sa na vety zo školy, ktoré vás najviac strápnili? Jedna z mojich obľúbených bola: a kde pracujú tvoji rodičia? Je Vám dúfam všetkým jasné, že môj výzor najštýlovejšej študentky z Beverly Hills sa razom rozpadol na prach, ale nie ten hviezdny  . Moji rodičia pracujú ako- predavačka, elektrikár, robotník, kuchárka, upratovačka a tak ´dalej a tak ďalej. No bohužiaľ žiadne cool zamestnanie, ktorým by som sa mohla pýšiť ako poďobaná neidentifikovateľná osoba. Som už vo veku, kedy by som mohla mať vlastné deti a preto rozmýšľm kde sa zamestnať, aby  moje ratolesti nemuseli kvôli mne zažívať trápnu chvíľu pre popravou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Môžem byť lekárkou, ale pozor, nie v obyčajnej chlórovej nemocnici,skôr si predstavujem súkromnú kliniku, napríklad plastickej chirurgie niekde v Bratislave s výhľadom na celé mesto. Mala by som prominentnú klientelu a sama by som vyzerala ako po únose mimozemskou civilizáciou. Vozila by som sa na mercedese a na bilboardoch by som so zdihnutým ukazovákom rozkázala všetkým ženám okamžitú návštevu mojej kliniky. a moje heslo? Už teraz je neskoro!!!

Nemusela by som sa hanbiť za to, že som herečka, ale moje dieťa by sa pýtalo, čo si za herečka,keď nehráš v seriáloch? Vôbec ťa nikto nepozve na ples v Bratislave a hráš len 25 predstavení v mesiaci v nejakom provinčnom divadle! Ej a na toto by som nevedela odpovedať. takže ak mám byť herčkou za ktorú sa nikto nehanbí, potom musím navštíviť vysnívanú lekársku kliniku, tlačiť a tlačiť a tlačiť sa do slovenského showbiznisu...čo by nemuselo byť také ťažké. myslím že na to netreba ani maturitu a už vôbec nie vysokú školu,či? A hlavne sa aspon raz ukázať v relácií o celebritách a hovoriť, kde som bola na dovolenke, čo som si kúpila, a nejaké bludy tohto typu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale ja som vždy túžila byť spisovateľkou, naozajstnou spisovateľkou.Nie vysedávať v pofidérnych podnikoch, kde sú jediný poslucháči typu borovička a pivo, a rozprávať o umení ktoré za niečo stojí. Bola som taká naivná, že som si myslela,že ja by som ho robiť vedela. Písať pre deti a pre tých, ktorý ešte čítajú knihy. ale to na Slovensku nie je cool .Musela by som spotená lietať po všetkých vydavateľstvách a prosiť o almužnu pre mna a moje deti....Čenkovej deti. Kde by ma nakoniec vykopli ako prostitútku v stredoveku. Jedine ak.........

Ak by som sa zamestnala ako redaktorka v nejakom časopise určenom pre ženy-pozor COOL ženy. kde by sa moje články orientovali na nakupovanie v big obchodných centrách a potom by ma povýšili na písanie o vzťahoch- ke´d ťa nechce, ke´d ťa chce, ke´d je sex nuda.... Ja by som sedela v nákupnom centre v štýlovej kaviarni a sledovala akože život okolo mna. a potom by som napísala tú perfektnú knihu a mala by som za to veľa penazí a niekto by ma pozval ne ples a do relácie o celebritách. juch juch.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

nezáleží aké budem mať deti a čo si budú o mne myslieť, hlavné je aby sa za mna nehanbili. budem potajomky písať knihu, ale nie o živote z nákupných centier, môžem byť lekárkou a miesto zväčšovania hornej pery slovenských VIP klientom zachranovať ľudské životy. A budem provinčnou herečkou radšej, ako afektovať v slovenskej tvorbe každý večer na televíznych obrazovkách.

PS. keby som bola módna redaktorka na titulku by som nafotila Murakamiho a urobila s ním rozhovor, nebolo by to zaujímavejšie ako sfetovaná Kate Moss? A keby som bola spisovateľka, tak by som sa snažila upozorniť na naozajstné talenty, ktoré si to zaslúžia a nie na herečky, moderátorky a redaktorky, ktoré si myslia že sú spisovateľkami, lebo ich všetci čítajú a lebo je to COOL!!!!!!

Denisa Ďuratná

Denisa Ďuratná

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

chronická idealistka, ktorú lieči život Zoznam autorových rubrík:  umenie zo zákulisiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu